God morgon =)

Blir lite snabbt skrivet nu.
Återkommer nog senare =)
Liam och ja klev upp vid 9 och nu ska vi äta frukost eller Liam har väl ätit sin frukost i sängen med mej ;P
Nu sitter Liam i sin babysitter och är jätteglad och "pratar" och tittar omkring..
de betyder att jag bor de övege min datan och kasta mej över frukost innan han blir ledsen eller vill upp i mitt knä igen :P

Idag ska jag köpa lite kläder till Liam de fattas flera st body i st 56 hade dom mesta i stl 50:D
men kan lägga ut lite bilder på dom jag köper. blir nog och kolla på den rea som e kvar. mamma penningen är juh inteöverdriet stor och finns de nå fina så e de juh lika bra =) de blir dyrt endå men alla barnkläder som kommer behövas i framtiden =)

tack för mej
/Emma o Liam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0