Kväll

Äntligen sover Liam och lugnet har plöttsligt slagit ned här hemma.
Kvällen vart riktigt bra faktist =) även om Liam har haft en lite kinkig dag men rätt mkt skrik och sura miner.
han har ont i magen trolitvis men fick extra miniform ikväll så förhoppninsvis blir natten lugn.
Liam sov i alla fall 1 ½ timme på eftermiddagen sen så var han vaken med mej ett par timmar innan vi gick iväg till Tonys jobb och åkte med honom hem :D

Se gjorde jag dagens upptäkt idag min enda magmuskel (de känns som ja bara har en) har typ dött. alltså ja har juh aldrig tränat magen förut  i mitt liv heller men nu e den då defenetivt död på riktigt, haha la mej här på golvet och tänkte här ska de göras sittupps och gjorde en o dog typ. haha :P fyy måste värkligen börja träna

Annars har dagen varit lugn gjorde middag och Tony var med Liam..
sen så  mata ja Liam och Tony städa köket diska och plocka undan och jag somna som en gris haha :P
sen så for vi och storhandla och nu ser vi filmen män som hatar Kvinnor =) hur bra film som helt!

nu ska ja då se klart filmen =)

God Natt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0