Längtan till hösten :D

Idag har min lillkille varit riktigt snäll :D blir bättre för varje dag tillsammans..
snart kommer "pappa" Tony hem oxå och vi har snart klarat oss igenom vår första vecka hemma tillsammans och känner mej som en riktigt mammaledig nu. haha.. ute på promenader varje dag hur mysigt som helst. myser en massa i sängen och har även massa tid tillsammasn när han äter och ja läser mina böker. de är hel underbart snart kommer hösten och de är den finaste årstiden på hela året.Älskar hösten :D

Idag fick vi pröva den nya overollen oxå vi fick av Malin inte alls nå varmt ute så tyckte han kunde ha den. de e juh en höst overoll så inte för varmt tyckte ja och han var så söt i den..

För min del så kämpar ja med vikten fortrarande har 3 kg kvar innan ja är nere i de jag började inna´jag väntade Liam. sen återstår en massa kg eftre de haha :P men 13 kg sen förlossningen o han e 5 veckor på lörda helt  endå.men men:P

Nä nu fick ja sjuk längtan av att hösten riktigt får börja.Älskar hösten med sina stunder promenader i solsken men endå an får ha en jacka.dricka en massa teé o läsa böker i lugn o ro :D

Men nu e Tony hemma så nu ska jag gå =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0