lördag Kväll

nu e de allt kväll eller rättare sagt tidig natt.
Daniel är här oxå =) haha Tony och han har druckit lite öl ikväll sj har jag nästan mest tillbringat min kväll i sovrummet med Liam som skulle nattas. han sov mellan 19.00-21.00 så duktig vår lillkille är =)
sen vaknade han och vi låg tillsammasn i sovrummet och myste och han fick äta i lugn och ro vilket betyder att han låg och åt i 2 timmar :D mammas gokille hehe. men tror att de är en bra tryghet för honom att han inte blir lämnad utan får ligga där tills han värkligen är nöjd. han ligger juh sista stunden och bara småsnuttar och halvsover. men de är han som sagt värd..:D
Haha men ja somnade till där inne några svängar jag oxå tillsammans med Liam=)
nu ska jag vara social med Tony och Daniel vi spelar nintendo wii sport  "bowling"

så God natt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0