Måndag

Nu e det slut på helgen och vardagen är här igen =)
rätt skönt nu när ja och Liam fått in lite bättre rutiner en innan.
Just nu ligger lillkillen och sover  i vår säng och Tony är hemma på lunch.
var på sjukhuset tidigare idag. ha varit lite strul eftersom Liam och ja hade olika blodgrupper jag är Rh- och han Rh+ men bara rutin blodprov som togs som dom kollar att han kunnat bryta ned mitt blod som han fick i sin kropp. han värkade må bra och läkaren som undersökte honom tyckte han såg pigg och bra ut =) prata även lite om hur amningen går och att han gått upp lite dåligt men han hade gått upp  115 g på 5 dagar nu så tyckte de va rätt okey endå. så nuväger han hela 3895 :D snart 4 kg =)  men hon tyckte att eftersom han gick upp såg och värkar frisk utskulle jag inte oroa mej hon tyckte jag skulle fortsätta helamma honom och med tiden så skulle de nog gå till sej. som hon sa visa barn går inte upp jättemycket i början utan är helt enkelt såna men att han skulle få äta så fort han villede =)

nu ska ja lägga in några bilder o sen ska ja diska :D

Liam imorse :D han log säkert 10 gånger på raken mott mej med blicken riktigt
fixerad i mina ögon,,


Liam och jag Nyvakna i soffan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0