helgen

I lördags vart Liam hela6 veckor gammal!
han kan fortfarande ha stl 50 men idag bytte vi blöjstorlek till pampers 3-6 kg istället för dom vi hade innan 2-4 kg.
mammas lillkille börjar bli stor:S jag vill alltid ha honom liten och ny,
fyy... tycker tiden bara springer iväg snart så går han väl oxå.

Min lilla bäbis.
de känns som flera evigheter sen ja fick + et på grav-stickan.
Tiden då vi fick veta att vi vargravid i vecka 5+3 att de ´"bara" var 34+3  dagar kvar till vårt bf datum den 19juli.
de hade precis varit höst november stod i sin prakt och ja tänkte men hjälp ja kommer vara gravid i halva mitt liv ungefär.
tyckte de känndes tungt att vi skulle vänta så länge på vårt underverk. men sen så sprang tiden iväg. plötsligt hade jag känns första sparken och ultraljudet kom när vi fick se dej för första gången på bild.
När pappa fick känna din första spark mott sin hand.
sen så bara försvan tiden och jag gick hemma med havandeskapspenning och plötsligt varjag gravid i v 37 :D snart så kommer bäbin. trodde stenhårt att ja skulle få tidigare men de lätt dröja på sej men i v 39+3 gick vattnet på kvällssidan :D lycklig nu är juh bäbis påväg. men vattnet gick vid 18.00 och Liam är född Lördagen 06.12 haha ;) de ni jag fick kämpa för och få ut vårat underverk. men de var så värt de.
när dom la upp vår Liam påmin mage och hangrap mitt finger. bublan jag ochTony hamnade i då gick vi omkring i i fler dagar. och nu e han över 6 veckor. Tiden bara springer.

Nu sitter vi då i vardagsrummet Liam i babysitten och pratar med mej och alla saker hanser. han har haft en toppenmorgon först vakna i sängen av att han hade kissat ned sej så hanoch sängen var blött. såvi klev upp tvätta av honom och så fick han vara i sitt badlakan och vad gör han dådå? jo han kissar lite till haha :P så nu sittter han med en filt och blöja i babysitten tänker inte chans på mer kiss:P

Helgen har gått i rekord  fart i alla fall =)
var på aktion i helgen och titta lite men hitta inge spännande. de enda ja ville ha missade jag.
sen har vi varitUte i tuvträsk så Tony kunde köra bort sina bilar han hade på gården och de mesta av sina grejor.:

nu tröttnar Liam attvara där nere så bäst och sluta =)
kommer bilder  sen..

//Emma och Liam

Kommentarer
Postat av: sara

¨å du glömde bort min dag :/ kram

2009-08-31 @ 14:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0