Fredag

Nu harjag varit dålig ochh blogga igen =)
haha igår så hände inte allt för mycket faktist.
Liam hade inte bajsat sedan tisdag kväll och hade jätteont i magen igår grinade och var inte nå alls nå glad. stakars mamma lill hjärta. men han bajsade percis lagomt till Tony kom hem på lunch så sen var han glad :D 
på eftermiddagen tog jag en promenad med Iris och Liam vi skulle på bvc och väga liam han hade gått uppp 210 g :D
Nu vägerLiam hela 3980 :D

Men när vi gick hem åå är så arg över dehär!!!
Skulle gå över ett övergångställ inne i stan ( de som ligger brevid gardinaffären) e bil stanna för mej och när ja precis passerar bilen kommer en annan Iditot en ungdom och kör tar svängen framför mej passerar barnvagnen med bara 1 dec och måste köra på trotoaren för att kunna ta sej förbi. fatta hur nära Liam de var och att ha  kör på barnvagen. Tog  säker 10 min innan ja fatta hur nära de varit bara att ja gått lite fortare då har han kört mitt på barnvagen. jävla idiot!
Nä jag önskade jag hade sett vem de var bilens regnumer men icket han inte reagera och se det. vart så fruktansvärt rädd. fyy ångest. skulle juh endå inte kunna gör så mtk. ringa och skälla ut honom kanske. men men.

Nu sover Liam i alla fall förmiddag =)
skönt med lite lugn här hemma och förhoppningvis sover han nu i alla fall 3 timmar de behöver han =)
men de visarsej hur de funkar kan ha honom uppe om 20 min igen oxå!
Smög då in och kolla nu och han såg väldigt lugn och  värkar sova djupt hoppas hoppas hoppas.
vill värkligen ha en utvilad och mysig Liam som kan vara med mej och Tony ikväll utan grått och sura miner.
så otroligt mysigt dom stunderna när han kan sitta med länge och bara vara glad :D

Men degår så fort nu ler han jätteofta mott mej o Tony när man busar med honom eller bara ler mott honom. :D
Vår lillkille är hela 6 veckor imorgon tiden bara springer iväg.

Nu ska ja dricka kaffe och njuta av min förmiddag i lugnet :D
Dagens fundering! hur kunde man påstå att "jag har intetid" innan vi fick Liam ?
Tid är väl något av en bristningsvara här hemma i alla fall när man ska göra nå;)

här kommer några gamla bilder =)

Gotland föra sommaren!



Otroligt oseriös bild på mej och Tony :P

Kommentarer
Postat av: Sara

Fan vilka idioter det finns. Tur att det gick bra.

Hoppas allt är bra annars. Kram

2009-08-28 @ 11:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0