En Emma

Sitter i soffan med Liam brevid  mej. kämpar tapper åt olika saker.Liam för att absolut inte somna och jagför hans bästa att han ska somna. han är bara trött och grinig. men mins försök har inte lyckats hitils. först låg vi i sängen 1 timme så han fick slappna av och äta i lugn o ro. men iket. bara ja som somnade :P typiskt. så då tog vi vagnen och gick en promenad i 30 min. bara hunden som vart nöjd av de. Liam var vaken hela promenaden och smågrinade i mellanåt.
stakars lill killen min när han är så här trött och har lite ont i magen. har värkligen försökt för han skull om de finns nån rap eller om de bara e gaser men han ligger tyst brevid mej nu i alla fall.

Igår var vi hos malin och hälsade på i doms nya lägenhet =) jättefin var den i alla fall :D
Tror hon hade tankeläst mej. jag gick på stan igår och titta på en höst overoll åt Liam måste ha en lite varmare o ha ute nu när kvällarna börjar bli kyliga. och va fick vi i present av henne då. jo precis den overollen :D i rätt storlek. han har juh fortfarande stl 50/56 men endå :D

jag skulle alvarligt ha fått städat lite här hemma oxå. men svårt när Liam inte vill sova och jag sj oxå skulle behöva sova som de är nu så känns de som om somnar han ska jag oxå sova första sen fårvi se vad som händer. men en masik tvätt kankse man skulle orka slänga in.:P diska skulle ja oxå gjort men de blir ett senare bekymer.

men tack för mej nu skaja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0