Välkommen till min nya blogg!

Min blogg som kommer handla om allt runtomkring mej. Mina tankar funderingar och värderingar.
räkna med väldigt mycket skriverier om min Son och min sambo. hunden smyger nog oxå med på ett hörn.

För och göra de rättvist så kan ja dra lite om mej sj från början och tills nu.
Är född och uppvuxen i harmånger en liten mysig by 2 ½ mil utanför hudiksvall i hälsinglands djupa skogar =) djurintresserad och rätt fram människa från början till slut ;) lätt för och prata på gott och ont.
Går min egna väg och är lycklig och stolt för de även om jag vetatt  ja ofta krånglar till de regält men hitils har jag lyckas med de jag prövat och gett mej in i :D

Mitt livs uppgift och de som betyder mest för mej är min underbara son som jag och min sambo fick den 18 juli..
Tillsammasn så är vi nu hemma och livet är omtumlande upp och nedvänt. allt som förut varit har ändrats och Nu llever vi enbart efter den lilla killen. så man kan säga att de e herren i huset. eftersom vi anpassar oss totalt efter honom :P
Mitt liv är totalt.. är världens lyckligaste mamma och älskar mitt liv med vår bäbis. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0