Här är jag igen!

Ska göra ett försök igen.
Det första som hände när jag inte skulle blogg nå mer var att jag vart supersugen på att skriva om allt som hände i mitt liv, Men ville sammtidigt vänta några veckor och känna efter hur jag kännde då.
Men nu kan jag inte låta bli längre så här är jag igen.
Hoppas ja inte tappat alla mina läsare nu då:P

Grejen är den att det varit väldigt mycket i mitt liv, förändringar som det tagit tid att vänja sej med.
Och Tony är enu en gång uppe och jobbar, han pappaledighet är över och han söker jobb här hos oss men en så länge har han inte fått nå.
Så nu är jag och lillkillen själva här hemma igen, Men ja jobbar för fullt så det är tur han är inskolad på dagis för där kommer han få vara ganska mycket framöver och även kvällar o  några helger hos mina föräldrar när ja jobbar. fram till julafton har jag 11 dagar inplanerat jobb precis nu.
Men imorgon ska ja påbörja  ett som är  i 7 dagar.
Och Liam och jag ska sova hos mamma o pappa fredag till söndag och sen så jobbar ja 10-16 i veckan så då blir han inte allt för långa dagar på dagis i alla fall.

Det känns bara så fruktansvärt fel att Tony ska vara ifrån oss fram till dagen före julafton. Vill juh ha honom här och Liam går och ropar efter honom hela tiden. julen är en familjehhögtid som före och på ska firas med familjen.
Att Tony missar Liams första lucia på dagis, allt inför julen och sånt.
Ucha ja blir bara ledsen när ja tänker på att han inte är här. För mej är julen väldigt viktig och den bästa årstiden på hela året.
Vi hoppas bara han får jobb så fort som möjligt här så vi får leva som en normal familj igen :)

Annars så har det varit relativt lugn på allt annat vi gjort.
Mycke här hemma för mej när ja får göra allt själv men vi klara oss bra ja och lillkillen faktist.
Försöker och göra de mesta när ja e ledig så ja inte måste börja städa direkt när han varit på dagis.
Men nu ska ja lägga mej raklång i soffan och vila en stund innan det är full fart igen.

Kommentarer
Postat av: Malinsofiapersson

Jag kan tänka mig hur det är att vara ensam igen men kom ihåg att det löser sig! Han måste få jobb och det får han så småningom. Stackars Liam som sakna pappa:( Tur kommer fler Lucia tillfällen!

KRAAAAM

2010-12-03 @ 15:44:37
URL: http://malinsofiapersson.blogg.
Postat av: Nette

Äntligen är min favoritblogg tillbaka igen! <3

2010-12-03 @ 17:11:01
URL: http://netteh.blogg.se/
Postat av: Malinsofiapersson



http://www.cv-guiden.se/gratis_guide/cvguide/cv_guide.htm



Är en bra sajt för att lära sig hur ett CV kan se ut

2010-12-08 @ 23:20:51
URL: http://malinsofiapersson.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0