helgen och lucia :D

Dålig uppdatering i helgen. Jag vet!
Men lillkillen vart som sagt sjuk och under lördagen hade  han 39graders feber och var ganska dåligt.
Natten mott söndagen sov Liam med mej i sängen (vilket han annars inte har ro o göra)
Vaknade till o från och kröpp närmare.

Konstigt nog på söndag morgon när han vakande  hade han 38,2 o var mcyket bättre. skönt att de gicköver snabbt igår kväll varhan feberfri oxå. så han liksom hade sin dåliga dag pålördagen sen var det klart.

Söndagen så åkte pappa o jag till birsta på em och handla klart julklapparna.
Så nu ärjag helt färdig.


Idag var vi på lucia på dagis oxå.
Mamma hjärtat sväller över av stolthet över att dendär lilla peppakakan är mitt barn.
Min alldeles egna underbara son. Kärlek.
Tur att ja stod med filmkameran o filma annars hade säker några tårar smugit sej ned.
Nu gick dom o hålla tillbaka för ja måsta konsentrera mej på filmning oxå.
Hehe dock tröttnade han efter en stund och gick iväg på egna uppdrag och sluade i morfars knä:D
Men han var endå världens gulligaste pepparkaka!
Bilder kommer in senare.

Nu ska vi mysa här hemma.
Sen ska Nette komma o vi ska bjuda henne på lucia fika hade vi tänkt.
Ha en bra dag!

Kram Emma o Liam

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så mysigt med Lucia. Har du varit Lucia någon gång?

2010-12-13 @ 14:33:38
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad är gränsen på feber?

2010-12-13 @ 20:07:25
URL: http://misspurple.se
Postat av: Anonym

Bara när jag var riktigt liten med andra lucior samtidigt.

Vad tycker du är viktigast; att Lucia är snäll eller att hon ser bra ut, eller lite ut av varje?

2010-12-15 @ 02:47:14
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0