Lillkillen är sjuk..

Hurra för min normala tur.
Liam är förkyld och imorgon ska ja oficiellt ha min första "vård av barn" dag.
Vet inte möjligen onödigt att ta de för en dag, men har igentligen inte ens råd och vara hemma, jag behöver verkligen mina timmar.
Men är lillgubben sjuk så är han och absolut inte hans fel.
Så vi ska ha en mysig hemmadag imorgon och bara mysa,se lite film och läsa han böcker och självklar sammsova på em :D

Sak samma, tidigare helg bara men känns så tråkigt närvi varit ifrån varandra så mycket att han blir sjuk så vi inte kan passa på och leka massa. vara ute o leka i snön m.m
Jobbigt att Liams vagn står på dagis oxå för den delen men får använda reserv vagnen då.

Nu ska ja vara posetiv när ja fått ur men bekymret.

Igår var jag i alla fall på julbord.Mumsigt kan ja lova.
Gick säker upp 2 kg och vart mätt i flera dygn;)

O ut i på de så är de dags för mej o sova.
Lillkillen har redan hunnit vakna 2 gånger så man kan juh fundera hur natten blir.

Så godnatt säger vi då!

Kommentarer
Postat av: Nette

Hua, stackars Liam :/ Hoppas han kryar på sig! Vi får ses någon dag gumman <3

2010-12-11 @ 01:47:45
URL: http://netteh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0