Tisdag

Då sitter jag här igen.
Trött och slut på energi, Dagen har gått i ett o idag har jag hunnit.

* städat  skåp
*knäppt/ordnat/bestält julkort
*Handlat
*jobbatm
*bakat peppakakor
*löst lite bank strul
*varit ute o åkt pulka m Liam
*Diskat

Innan jag lagt mej ikväll ska ja ha städat badrummet och pockat undan här hemma.
Ska jobba imorgon o sen ska ja bara hem o vända o slänga på mej nå okeya kläder o åka på julbord.:P
Aja här kommer  några bilder från dagen.


Älskade hjärtat Mammas.
Idag när Nette åkte hem snög jag mej ned i vår säng som Liam sov i.
Hörde hur han vaknade till percis när ja la mej, men blundade och hörde hur han låg o vaknade till somnade o lite. efter15 min kom en liten hand smygande och sen en krypande pojk som kröp under mitt täcke o la sej på min arm och sa med låg röst "mamma" o så låg han där ca 10 min o bara myste.
Otrolig kärlek.

Nu är de sängen som väntar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0