Bloggen har paus!

För stunden är det väldigt mycket som händer i mitt liv.
Både för mej som person och i min familj.
Så jag ska ha en blogg paus i allt från 1 vecka till 1 månad.
Vet inte när jag börjar blogga igen.

Orken har inte räckt och med både nya jobb och Liam börjat dagis så känner jag inte energi att sätta mej och skriva. Följ mej gärna på Facbook och när ja väl börjar blogga igen så skriver jag där att ja kommit igång.

Hoppas ja inte tappar mina läsare när ja väl börjar igen.
Tack för dom kommentarer som kommit in sej ja slutade skriva.

Kram Emma


Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Sv: Oj, vad mycket du jobbat, härligt med pengar... Men du sliter inte ut dig hoppas ja!! :p Ja, men det måste vi ju kunna göra snart, vilka dagar i veckan är du ledig? Eller är det olika kanske?



Ha en underbar fredag och helg och ta hand om er :) KRAM

2010-11-19 @ 17:32:48
URL: http://emmashjartan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0