Mitt liv


Om mej själv..
Emma heter jag som sagt, uppväxt och bor i Harmånger en liten by i norra hälsingland.
Växte upp i de "gula huset" med båda mina föräldrar och min lillebror...
Alltid varit omgiven bland djur och en väldigt djur kär människa.
I mina unga år/ tonnår var det hästar som gällde, På "äldre" dagar hundar!

2007 tog jag ett beslut om att åka upp till Lycksele och hälsa på min msn/telefonkompis.
Vilket visade sej vara ett av mina bäst beslut i livet! Det var juh självklart Tony jag träffade där och han är min älskade sambo,bäst vän och viktigast pappa till vårt gemensamma Barn Liam.
Flyttade sjäv klart upp så fort jag kunde. 3 år senare var resan slut där uppe. men fortsätter här i hälsingland istället.;)

2008 i November fick jag ett väldigt chokat men lyckligt besked att en liten växte i min mage.
Från den dagen har jag en mening med min liv. Min älskade son.
Den 17 juli på kvällen gick mitt vatten, 36 timmar senare 06,12 föddes vår son Liam.
Det bästa jag har i hela världen!

Annars förutom att jag är sambo och mamma är jag en helt normal 22 åring.
Lätt till skratt och otroligt lätt för att prata! ibland är jag nog för snäll men att tro sej känna mej och värkligen känna mej gör en stor skillnad.....
Älskar att baka och greja i köket. :D har nästan alltid bullar eller något annat gott i frysen.
Fy skäms !  Drar fortfarande omkring med en övervikt sedan graviditeten och det är inget jag är stolt över men just precis nu i mitt liv finns inte riktigt tid att lägga 100 % på bantning.

Min sambo jobbar borta i Lycksele en så oftast är vi själva i 2-3 veckor sen har vi sällskap i ca 10 dagar innan han åker igen. Dehär har självkartgjort vårt liv lite speciellt och det sliter.
Men vi fixar det och blir bara kärara för varje gång vi ses. Avstånden och att vi får kämpa gör oss väldigt starka tillsammasn och vi har massa gemensamma drömmar om vår familj som ska uppnås!

Har fram tills nyligen bara varait timvikarie på 4 st olika jobb.
Men envishet ger belöning. Fick precis en tjänst som personlig assistent. så fram till sista agustig har jag i alla fall jobb!  dock är ja envis så ska fortsätta vara vikarie på dom andra jobbet oxå=) extrapengar säger man aldrig nej till...

Tror dehär nog va lite om mej i alla fall.
Nyfiken om mer? eller något du vill veta. skriv en kommentar o ja berättar!
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0